tjejsnack

Tjejsnack vecka 51

Jul (Frågorna kommer denna vecka från Anna  (www.stargirl.webblogg.se )

· Vem firar du jul med? familj vanilj
· Vad önskar du dig i julklapp? singstar, broddar & några böcker.. och lite mer..
· Tror du på tomten? neeeee
· Hur ser din julafton ut hemma hos dig/i din familj? i år blir de precis som förra året några timmar jobb.. och sen mat och klappar..! sen sitter vi i ring och öppnar paketen en efter en så att alla ska se vad alla får..
  
· Brukar du julbaka? Om ja, vad? nej, jag gillar varken pepparkakor eller lussebullar..

Kommentarer
    lotts

Vad skönt :D haha, då kan jag sova gott imorn om jag vet att jag inte missade någon hejjarkväll! närå, det var så himla gött att bara slappa med snön utanför, man blev så lyriskt! Det är så härligt att vakna när snön faller!
Men vilka var det som var ute igår? Mötte du några kändisar? ;)

2006-12-18 ♥ 11:23:48 URL: http://lottch.blogg.se
    caroline

oj, glömde ge pengarna för sprit och bacon till dej! Du får dom sen :D Skoj kväll igår :P Nästa gång försöker vi få ännu roligare tycker jag! hihi!

2006-12-18 ♥ 19:31:59

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback