söndag

igår var jag sjukt opepp på att gå ut över huvudtaget..! och bland önskar jag att jag kände så oftare. för när man är de, och går ut och tror att allt bara kommer vara tråkigt och ovärt och förväntningarna ligger på minus.. då är de så underbart att pricka in en toppen kväll! så blev de igår.. ja ville under några timmar där på kvällen bara krypa ner i sängen och skita i allt, men ja tog mig i kragen och gick ut. och de va jätte kul. modevisningen med 1420 på bygget, en riktigt hit! kebabmacka på vägen hem (länge länge länge sedan de blev en sån)

idag har de varit en lugn dag (fram till nu alla fall). sov länge och vaknade pigg och glad och inte ett dugg bakis. gick ner till caroline och kollade på film. sen gick vi ner på holiday en sväng och tog lite glass..  mmm.. gott..

ikväll blir det utgång igen, tredje dagen i rad.. man kanske inte är riktigt klok, eller?
blir premiär för dippan denna säsong för min del. ska bli kul.. (kom upp om du ändrar dig carro ;) )


några få bilder från bygget igår..
    
  

Kommentarer
    anna

Hej! Tack! =). Hur är det med dig? Själv har jag haft en väldigt trevlig helg, utgång fredag och lördag och jag har träffat väldigt mycket folk och haft kul! Pulpas konsert igår var jättebra också! Kram!

2006-12-10 ♥ 22:17:20 URL: http://annaborglund.blogg.se
    caroline

hihi...va duktig du var! Tog du dig upp lika bra efter krogbesöket? =P Kul på dippan? Nästan helg..dååååå blir det min tur! :D

2006-12-11 ♥ 11:08:41 URL: http://celandine.blogg.se
    lotts

Men herregud så jag såg ut! Haha, det där var den där sista drinken som man egentligen inte borde ha tagit.. Men mm, vad sex on the beach är gött! :D När är nästa utekväll då? Ska försöka uppdatera bloggen imorn, nu är det dags för soffslappning, mm! krams

2006-12-16 ♥ 19:49:39 URL: http://lottch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback