HEJ, JAG LEVER

här har de varit väldigt tyst. det har liksom inte funnits energi, eller tid.. sjuk vet ni att jag har varit, därför har ja sovit bort nästan hela veckan. har inte fått i mig mat så energin har varit lika med noll..

på onsdag kväll åkte ja till stockholm för att på torsdag hedra och skänka lite extra tankar åt allas vår solstråle Fia på hennes begravning. en fin, men otroligt tung dag.. det blev en personlig och vacker cermoni i kyrkan och senare fika i tungelsta.. var som oftast på begravning en rätt lågmäld stämning med få ord och korta meningar som utbyttes men de var verkligen jättefint ordnat. Fias mamma hade gjort ordning bildspel och ett bord med presenter och minnessaker och de va fint att se så många vänner samlade..

ja försökte mig på att jobba lite igår men blev hemskickad efter bara någon timma då ja inte va frisk nog än..
försökte vila och packa samtidigt hela kvällen och idag, lördag har vi kört upp flyttlasset till Åre.. dåliga förhållanden med snö/ingen sikt/vägarbete gjorde att de blev en resa på 12 timmar.. heja heja.. men nu är vi framme i alla fall och sängen väntar.

Kommentarer
    Madde

Ni var tappra bil förare, vila nu ordentligt innan ni kör hem

Madde

2011-01-16 ♥ 08:38:43

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback