MED BÅT OCH SNORKEL

i tisdags firade vi Alexanders mamma Madde med pompa och ståt. hon fyllde 50 och vad annat kan man göra än att starta dagen med en drink vid 11 snåret.. på kvällen blev det god middag och massor med skratt..

igår hade vi hyrt en båt för att dra ut på lite snorkeltur och utflykt. de blev en fin tur till phi phi och lite småstopp på vägen.. lite shopping och en sväng till baren såklart..
vid lunch beställde jag en cheeseburger, och de va precis va ja fick. hamburgebröd med ost.. här va man tydligen tvungen att vara lite mer ingående och berätta att man ville ha kött på burgaren också. men de löste sig efter lite skratt..



Kommentarer
    Evelina

Alltså jag dööööör så fint det är!!! JAG TAR FÖRSTA BÄSTA FLYG TILL DIG NUNUUNUNUNU! (önsketänkande) Pussss

2011-02-10 ♥ 08:15:53 URL: http://lamu.blogg.se/
    mamma

:) här har vi full snöstorm:)det ser alldeles alldeles underbart ut, jag saknar färgglada fiskar.puss&kram

2011-02-10 ♥ 18:10:33
    Maggan och Raymond

Kul dagar har vi haft.

2011-02-11 ♥ 10:32:30
    Madde

Saknar sommaren :(♥

2011-02-16 ♥ 14:19:41 URL: http://madeleinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback