DAG 11 - MINA SYSKON

utmaning - 30 dagar

jag har fyra fina systrar.. en på mammas sida och tre på pappas..

Martina är minstingen i gänget på sina 7 år, sen har vi Alexandra 9 och Amanda 11 år.. att umgås med dess busfrön kan vara rätt utmattande men också helt underbar! det blir ganska intensivt de gånger vi ses eftersom de inte är så ofta.. men vi har alltid sjukt kul och det blir alltid mycke närhet och mys.. nåra av mina absolut favorit skiddagar har ja haft med Alexandra som är en riktig riktig hejare på skidor..
och sen har vi Stina som har hunnit bli hela 17 år.. hon har kommit till den där åldern där vi kan börja umgås som kompisar och hon är inte längre den där jobbiga lilla skutten till lillasyster.. vi brevväxlar och snackar om de mesta vilket är otroligt skönt..
jag älskar alla 4 av hela mitt hjärta och de här tjejerna är nästan den största anledningen till vår flytt till åre i vinter..


imorgon - dag 12 - i min handväska

Kommentarer
    M A X I N E

Vilka söta barn :) och jätte mysig design :D

2010-11-25 ♥ 20:11:07 URL: http://zini.blogg.se/
    Caroline

Vilka fina bilder!! :)



Va roligt, ja jag är hemma i Sthlm då så då lär vi absolut ta en fika :} Vad ska du göra i stan? :)

2010-11-26 ♥ 06:58:44 URL: http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback