TILLBAKA TILL VARDAGEN

allting är som vanligt, men inget är som förr...

flög tillbaka till oslo igår kväll. gissa skalan av panik när jag stoppar handen i väskan och inte kunde hitta nycklarna.. trodde jag skulle få vara hemlös ett dygn tills alexander kommer men ja hittade dem tillslut i alla fall..

tidigare på dagen var jag i Kall och umgicks med systrarna och pappa.. en livad och lycklig dag mitt i allt annat upp&ner vänt.. vi öppnade paket, åkte kälke + skoter och hade det mysigt hela dagen.. 

det blir en bildbomb på mina små ♥♥♥


Kommentarer
    Josefin -Happy Days-

Så söta tjejerna är, vackra bilder! Ja inte bara bilderna i detta inlägg utan även dem innan o julen såg himla mysig ut!



Önskar en god fortsättning på året!

Kramar

2010-12-27 ♥ 14:31:54 URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
    Madde

Vad söta dom är dina små syskon, precis som du <3

2010-12-27 ♥ 21:16:39
    Madde

Vad söta dom är dina småsyskon, precis som du <3

2010-12-27 ♥ 21:17:25

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback