DAG 24 - DET HÄR FÅR MIG ATT GRÅTA

utmaning - 30 dagar

hej, här har vi lipsillen!
alexander skulle nog säga "vad får INTE dig att gråta?".. irene på jobbet säger att jag är den känsligaste personen hon träffat (men hon undertstryker alltid på ett bra sätt!).. jag gråter nog lite i genomsnitt varannan dag skulle jag tro..  

mina tårar går igång när ja är trött och hungrig, jag gråter jätteofta när jag ser på film och tv-serier, när någon säger något fint, när ja tänker på min familj eller andra människor jag tycker om, när ja läser en bra bok eller ett fint skrivet blogginlägg och såklart när jag blir arg..

kort och gott, ja är en lipsill men jag gillar de.. ibland "skrikgråter" jag när tittar på tv-serier (speciellt greys anatomy) för att sedan spola tillbaka och se samma sak igen bara för att ja tycker de är skönt att få va lite ledsen..


här har vi exempel på något som får mig att gråta.. Last Minutes with ODEN

imorgon - dag 25 - en första

Kommentarer
    jennifer

oj, så mycket som det gråtits till greys anatomy alltså.

jag är också en riktigt lipsill, men jag gillar att gråta. det är skönt och det känns oftast bra efteråt :)

2010-12-08 ♥ 17:48:12 URL: http://jennifer89.blogg.se/
    Anonym

Samma för mig, jag gråter floder till Greys anatomy

2010-12-09 ♥ 09:49:47
    Josefin -Happy Days-

Välkommen till lipsillsklubben, här har du en som grinar nästan lite varje dag med o för precis samma saker som du skrivit. ;-)



Åh tack för din fina kommentar, det var verkligen den mest perfekta bröllopsdag som jag någonsin kunnat önskat mig :-)



Kramar!

2010-12-09 ♥ 10:11:59 URL: http://landhagen.blogg.se/happydays

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback