DAG 18 - MIN FAVORITFÖDELSEDAG

utmaning - 30 dagar

jag är utan tvekan barnsligt förtjust i att fylla år.. man skulle kunna säga att jag är en hängiven anhängare av födelsedagar och jag älskar dom allihop! alla mina egna och alla andras.. jag gillar att få bjuda hem folk på kalas, jag älskar att få pyssla och dona, jag gillar att ge bort presenter, jag älskar att få presenter (ja jag erkänner, så jäkla ego), jag gillar tårta.. jag är en sån person som kommenterar tre-fyra veckor i förväg att de snart är dags för födelsedag.. jag kunde alla klasskompisars födelsedagar och tjohoooo, om två dagar har sara 25års kalas!!!

imorgon - dag 19 - detta ångrar jag

Kommentarer
    mamma

-på övre högra kortet fångar du snöstjärnor med munnen, men det blir avdrag för svordomen:(

2010-12-02 ♥ 23:10:52
    jennifer

pga av snöoväder (läs 3cm snö) ställdes alla flyg in, och omboka gick inte för de få flygen som gick var fullbokade :(

2010-12-03 ♥ 10:18:47 URL: http://jennifer89.blogg.se/
    jennifer

pga av snöoväder (läs 3cm snö) ställdes alla flyg in, och omboka gick inte för de få flygen som gick var fullbokade :(

2010-12-03 ♥ 10:18:53 URL: http://jennifer89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback