ÅRET 2010 (del 2)

i maj startade vi grillsäsongen. drog till stockholm på dop, målade t-shirtar och åt glass.
Vi firade emmy, vi firade maria och vi firade såklart 17 maj med påmpa och ståt..champangefrukost och parad på stan.. våfflor och korv.. norska flaggor över hela stan och såklart, LEDIGT FRÅN JOBBET!


juni, vi solade, badade och njöt av sommaren som gjorde sitt intåg..
jag och 6 tjejkompisar körde sex and the city kväll med klackarna i taket och cosmopolitans. åkte till öregrund över midsommar och spenderade helgen med alexanders härliga släkt.
vi åt också räkor, en HIMLA MASSA räkor..


i juli for jag till orust en helg med några kollegor för att slappa och må gott.. och de gjorde vi verkligen.. jag började umgås me bästa evelina efter en längre tids kontakt via bloggen. alexander drog en vecka till frankrike och då passade min syster stina på att komma till oslo. vi gick på konserter, johnossi och kent. cyklade, badade, skrattade och åt massor på restaurang..


augusti
vår semester månad. jag och alexander startade (som indian och cowboy) med två veckors bilande runt om i sverige till våra familjer och avslutade med en vecka på rhodos med martin och emilia. min kusin sara gifte sig och lars winnerbäck + melissa horn spelade på operataket i oslo och solen sken en sista sommarkväll på oss lyckliga vänner i publiken..


Kommentarer
    Evelina

Så fin-fin-fiiin sammanfattning! Du är så duktig, och vad himlans massa mys du har hunnit med under året. Blev inspirerad av dig och kör också en sammanfattning.. inte helt lika mysig som din förstås, min handlar mest om innebandyn :P

PUSS

2010-12-30 ♥ 20:07:09
    Emilia

herregud vad vi har gjort mycket roooooligt=))))

2010-12-31 ♥ 10:06:26
    Maggan o Raymond

Ser fram mot imorgon!!!!Hoppas att 2010 har varit långt...

2010-12-31 ♥ 10:59:43
    Linn

GOTT NYTT ÅR JOSSE!!!

2010-12-31 ♥ 14:56:22 URL: http://kisslinn.blogg.se/
    Veronica

GOTT NYTT ÅR !:}

2010-12-31 ♥ 23:04:30 URL: http://veronicahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback