3:DE ADVENT

idag har vi tagit till vara på dagen. jag lussade lite för alexander imorse med vit t-shit och tända ljus. fortsatt av lite sport på tv, jag ÄLSKAR vinterstudion i år.. efter de gick vi ner till julmarknaden på rådhusplassen och åt lite lunch och sen gick vi på "from King to Obama" utställning på Nobels fredssenter..

nu är vi tillbaka hemma igen och väntar på att karro ska komma på middag och filmkväll.. bra avslut på den här veckan. och nu har jag bara 5 arbetsdagar kvar innan jag åker hem till åre över jul. tjihoo!



Kommentarer
    Lena Eriksson

Vilka fina bilder du tar. Klart imponerad :) Hoppas du hade det trevligt med Karro på middag Kram från Lena

2009-12-14 ♥ 14:09:41 URL: http://www.lenashundsida.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback