jag tror att jag går och dör nu..

jag är så trött i ögonen att ja vill gråta. connex sovvagnar är då iiiinte lika sköna som på sj.. de kan ja loooova!
somnade dessutom vid 9 och vaknade igen 11.. och sen gick de då rakt inte att somna om..
vred, vände, tittade ut i mörkret och tänkte "somnasomnasomna".. men neee.. blev väl tre timmar
kanske. och sen väckning klockan 5 då vi närmade oss bräcke för att byta tåg..
och en annan sak kan ja också lova.. bräcke är INTE kick ass klockan halv sex på morgonen..
eller förresten, inte 11-halv12 på natten heller..

Kommentarer
    lotta

Jag kan tala om att Bräcke aldrig kicks ass. ;)

2007-05-15 ♥ 15:43:59 URL: http://lottch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback