myggen

det här med mygg har väl aldrig varit speciellt uppskattat hos mig.. men nu är ja riktigt riktigt less! jag hade klarat mig bra och inte dragit på mig några bett alls. till i fredags. men myggen måste tycka att jag har åres goaste knän.. för nu har ja blivit biten. och de BARA på knäna.. 11 stycken stora, jätte mycke kliande och äckliga prickar! och de kliar ju hela tiden. och allt detta bara på midsommaraftonskväll.. buuuu buu buuu..
man kommer åt dem när man har byxor på, kli kli..
man kommer åt dem när man lägger benen i kors, kli kli..
man kliar kliar och kliar, men de blir inte bättre, de blir bara ännu värre!
jag bli galen!

Kommentarer
    Moa

I morse när jag vaknade var jag blodig under naglarna, jävla myggbett att klia alltså. Buuuuuu buu bu

2007-06-24 ♥ 12:38:49 URL: http://moapost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback