NYÅRSKVÄLLEN

i år blev det en rätt lugn och mysig nyårsafton där fokus låg mer på god mat och gott sällskap än på "party, tokfylla och klackarna i taket".. jag, alexander, martin och emilia här hemma på tollbugata...
vi äger ju inte ens ett matbord och att inta nyårsmiddag i soffan känndes sådär.. så vi lånade helt enkelt över martin och emilias grejer. de blev lite trångt men fint ändå.. vid 12slaget tog vi oss upp på takterassen för att se lite raketer och sen blev det spel och drinkar fram till tidiga morgonen.. en bra start på ett spännande år.


Kommentarer
    Emilia

mmmm va gott!

2011-01-02 ♥ 09:30:29
    Josefin -Happy Days-

Härliga bilder, det ser ut som ni haft en skojig och välsmakande afton!!



Tusen tack Josefin, vad gullig du är! :-)



Önskar en fortsatt sprudlande glädjefullt o lyckosamt år!

2011-01-02 ♥ 11:11:57 URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
    Veronica

Fina bilder på raketerna!:}

2011-01-02 ♥ 18:50:44 URL: http://veronicahagstrom.blogg.se/
    Caroline

fina bilder, och det lät som ett riktigt bra nyår! och mums på maten! :)

2011-01-02 ♥ 23:20:06 URL: http://carolinenordens.blogg.se/
    mamma

god fortsättning på 2011, det ser riktigt mysigt ut med lånat borde och stolar, härligt med raketer själv såg jag nästan inga alls i torvalla ´å jag som älskar raketer, vi spelade wii till halv fem så nu vet jag vart erat spel skall vara på resa:)

2011-01-02 ♥ 23:32:19
    mamma

god fortsättning på 2011, det ser riktigt mysigt ut med lånat bord och stolar, härligt med raketer själv såg jag nästan inga alls i torvalla ´å jag som älskar raketer, vi spelade wii till halv fem så nu vet jag vart erat spel skall vara på resa:)

2011-01-02 ♥ 23:33:29

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback