Utmaning - Pinsamast i tonåren

jag har blivit utmanad av Josefin att berätta ett pinsamt minne..

"Berätta om din pinsamaste tonårshändelse som bara är så pinsam att man knappt kan berätta om den. Skriv ner den i ett blogginlägg och utmana 5 andra bloggdeltagare att utföra den."

jag utmanar:
Caroline N, Jennifer, Evelina, Frida & Caroline F

jag har förmodligen tusen pinsamma minnen från mina tonår men de mesta är för fräckt eller rent av dumt att de inte känns rumsrent att skriva här.. så de får bli en liten pinsam-light-händelse..

jag var inne i östersund för att shoppa något snyggt att ha till stundande nyårsfest.. hittade en snygg röd korsett/linne.. tight som tusan meeeen snyggt! väl inne i provhytten inser jag att ja förmodligen skulle behövt en storlek större men efter lite om och men fick ja i alla fall på de.. speglar mig lite, överväger - de skulle kunna fungera.. fortfarade lite tveksam eftersom de sitter lite VÄL TIGHT bestämmer jag mig för att kolla vidare på någon butik till..... sen kommer paniken.. jag får inte av mig det.. de är helt enkelt FÖR tight för att jag ska kunna få av mig de utan att slita sönder dragkedjan i ryggen.. jag vrider, jag vänder, stonkar, stönar, svettas, men NEJ, de går inte..
tillslut får jag helt enkelt ge upp, gå ut till kassan och betala med linnet kvar på.. DE va pinsamt..



Kommentarer
    jennifer

hahaha sjukt kul.

jag antar mig utmaningen, stay tuned ;)

2010-11-25 ♥ 03:35:04 URL: http://jennifer89.blogg.se/
    Caroline

hahah åh va pinsamt!! haha :D va kul, och skratta åt nu i efterhand i alla fall



jag känner samma, antingen är mina pinsamma situationer för pinsamma och känns inte så rumsrena att skriva här, hehe, men ska försöka grubbla fram nå bra pinsamgrej som jag kan dela med mej av! nu ska jag springa till jobbet, ha en bra dag! kram på dig!

2010-11-25 ♥ 07:42:35 URL: http://carolinenordens.blogg.se/
    Evelina

aaah, HAHAHAH! men guuud, jag skulle dött. speciellt i en sådan känslig ålder som tonåren.



Spännande med utmaning, jag ska suga lite på karamellen :P



PUSS!

2010-11-25 ♥ 08:28:36 URL: http://lamu.blogg.se/
    Evelina

jaa, det tycker jag :) onsdag skulle passa väldigt bra för mig.. hur ser det ut för dig?



och vet du.. hihi, på fredag har jag bokat resa till sverige... ;)

2010-11-25 ♥ 09:43:16 URL: http://lamu.blogg.se/
    Josefin -Happy Days-

Ojoj, Hahaha! Det har varit min egen mardröm. Stått där med paniken själv några gånger o funderat på varför jag prompt skulle prova plagget. Men jag har tillslut lyckats få av mig det jag provat.



2010-11-26 ♥ 10:14:11 URL: http://landhagen.blogg.se/happydays

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback