DAG 02 - MIN FÖRSTA KÄRLEK

utmaning - 30 dagar

under lågstadiet vet jag inte hur många killar vi var kär i. jag säger "vi" eftersom vi i tjejgänget allt som oftast var kära i samma killar.. det var mest killar i klassen och vi gav dom smeknamn så att ingen skulle förstå.. sen kom mellanstadiet och pojkbandens storhetstid. man var tokig i bröderna hanson, någon hunk i vänner&fiender eller daniel i skilda världar. och under högstadiet spanade man upp mot gymnasiekillarna..
 
sommaren mellan 8an och 9an fick jag min första riktiga pojkvän och ja skulle vilja kalla honom för "min första kärlek".. vi höll ihop i 1,5 år.. och tror man på ödet så har jag till stor del honom att tacka för hur livet har utvecklat sig och vilka människor och kärlekar jag träffat efter de..


imorgon - Dag 03 - Mina föräldrar

Kommentarer
    Evelina

så vackert josefin :)



& självklart tror vi ju på ödet ;) <3

2010-11-16 ♥ 12:41:06 URL: http://lamu.blogg.se/
    jennifer

ja, tror nog jag hopppar på den :)

2010-11-16 ♥ 23:15:37 URL: http://jennifer89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback