SÅ DÄR JA..

hah, jag mår genast mycke bättre i hela kroppen.. nu är de dags att hugga in.


Kommentarer
    emilia

fint

2010-03-13 ♥ 21:05:45
    Madde

Det var ungefär så min kväll också såg ut! Kram från Nyköping

2010-03-14 ♥ 20:37:29
    Evelina

yes, freelensing it is :) sjukt skoj, men lite knepigt. är lite rädd för att det ska komma in damm i kamerahuset.



& MUMS säger jag bara. kinder & cola är mina personliga favoriter :)

2010-03-14 ♥ 20:39:33 URL: http://lamu.blogg.se/
    Evelina

Åh, okej, vad roligt!! :) Får du massa roliga fototips från din sambo då? Vill han bli fotograf?



Mmm, vem drömmer inte om att resa :) Vart bär det av då? Ska du börja plugga efter det, eller satsa på att hitta jobb?

Oj, fyra systrar, gud så härligt :) Själv har jag fyra bröder, så jag förstår verkligen vad du menar. Jag har dock turen att min familj också bor här i norge (dem flyttade hit några månader innan mig)

Precis, nu är lägenheten fullsmockad. Tre galna tjejer i samma hushåll.. haha. Framtiden är väldigt oviss, men tanken är att jag & min kompis som jag bor med ska ut & resa i ett år.. upptäcka & se världen :)

Sedan får jag se.. kanske blir norge efter det igen... ;)

2010-03-15 ♥ 14:49:47 URL: http://lamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback