KLIPPT&KLART

direkt efter frisörbesök känner jag mig alltså så osäker på den nya frisyren. i vanliga fall brukar de åka på en mössa eller upp i en toffs på huvudet direkt och när man kommer hem och ska känna efter om man är nöjd eller inte är "stylingen" redan förstörd. nu har ja kommit på ett nytt knep. klippa mig på frisörsalongen i samma hus. bara att springa in i porten brevid och hissen upp. sen kan ja stå och vänja mig i spegeln alldeles för mig själv.. 

nu har ja vant mig lite och känner mig ganska nöjd med dagens klipp. 

nu. långhelg! packa och sova.

Kommentarer
    Ironielle

Hur klippte du dig? :)

2009-10-28 ♥ 21:02:41 URL: http://ironielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback