MÅNDAG

för att sammanfatta helgen på några få rader har den varit riktigt lugn och skön. Fredagkväll var jag hos Maria, spelade tv-spel, tyckte i oss massa god mat, chips och godis. Lugn lördag för min del, gick på stan och kollade julklappar på dagen och på kvällen blev det film & bok. Och som avslutning på helgen blev det igår lunch och söndagsbio med Karolin. 


Nu på morgonen har jag till min stora lycka kommit på hur man raderar sin gamla skunk-dagbok.. Så jag har nu raderat alla pinsamma dagboksinlägg från gymnasietiden och kan äntligen andas ut över att ingen framtida arbetsgivare eller andra snokare kan ta del av vad som hände på konsthuset och på festerna de där åren.. tacka vet jag lunarstorm som försvann av sig själv..

Kommentarer
    Anonym

skunk ja... det var inte igår.

2009-11-23 ♥ 16:58:50
    smäm

skunk ja... det var inte igår.

2009-11-23 ♥ 16:58:57 URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback