chito bello femtio år!

bilresan till nyköping gick fint och när vi passerade katrineholm tog de slut på regn, sprack upp och blev riktigt fint. väl framme blev det ett glas rosé och sen ner till hamnen där john och hans band hade spelning. blev både öl och dans och sen en snabbis förbi och morsade på anna innan vi stupade i säng..

idag blev det överrasknings kalas för alexander och dannes pappa som fyller år. och rördare födelsedagsbarn har ja nog nästan aldrig sätt när han får syn på sina söner som helt oväntat kliver in på altanen.. de blev middag, familjefotografering och massor med prat. och ny frisyr för min del.. olivia tog sig an mitt ruffs och fixade dit både toffsar, spännen och krona.

 

Kommentarer
    Anna Bladh

Ni verkar ju haft en bra helg när i nypan! Hur var 50 års kalaset? Kul att ni kom förbi Julia i fredags, ses mycket möjligt när jag kommer till oslo nu i veckan! Hoppas bil resan hem gick bra också, Kraam

2009-07-12 ♥ 16:23:44 URL: http://annabladh.blogg.se/
    mary

Josse! Jaa spelkväll blir det! Onsdag bokade vi tyckte jag! puss

2009-07-13 ♥ 15:21:15
    smäm

kul med överaskningar på kalas. ser ut som en trevlig tillställning.

2009-07-14 ♥ 10:35:51 URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback