SEMESTER START

tog tåget till stockholm och kickade igång semestern. igår fick ja springa runt på stan och njuta och sen äta fin middag i gamla stan.
kvällen spenderade vi på gröna lund och jag åkte INSANE!!! och lite fler också men den va stora "höjdpunkten".. 30 minuters kö för 30 sekunders åkning (okej kanske lite längre men inte mycke mer än 60 i alla fall..) men den va lätt värd kön.
sen spelade vi på lotterihjul och hör och häpna VANN! jubel och applåder, ja trodde ja skulle få en sån där superstor ask med 4 kilo godis i. men nixpix, datorn valde ut vårat vinns till ett andra pris. världens minsta lilla godisväska. men men, ändå kul!


imorse tog vi bilen ner till Nyköping för att umgås lite med Madde och John. sol, bad och bokläsning och nu ska vi grilla hos grannarna. jag NJUTER bra av starten på semestern.. imorgon åker vi vidare upp mot Öregrund med Martin och Emilia för att vila ut oss.

Kommentarer
    Anna Bladh

Njuuuuuut! Jag tror jag fått lägenhet :)

2009-08-09 ♥ 22:22:14 URL: http://annabladh.blogg.se/
    Anna Bladh

Yeeaahh vi fick den! Så nu blir det oslo för hela slanten! Hur är semestern? Vädret?

2009-08-11 ♥ 11:08:36 URL: http://annabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback