BOOM!!

11 lediga dagar uppradade och klara.. ha llelu jah!!

och med detta i bakhuvudet hade jag SÅ mycke överskottsenergi i kroppen när ja vaknade att att jag på bara 5 minuter hade gått alexander på nerverna minst 5 gånger.. ja försökte locka fram ett litet leende med "tänkt nu behöver vi inte ställa klockan på skit länge!" men han bara muttrade "som om inte du kommer göra de ändå" (vilket förmodligen är helt sant. vem vill sova bort ledigheten?) ja försökte med att sjunga the worlds greatest som så passande gick på radio. samma sur putande med läppen..  ja försökte me att han kunde få skjutsa mig till jobbet.. men de ville han ABSOLUT inte.. typiskt tokigt me så kräsna killar! aja, jag är glad och de är de som räknas.

Kommentarer
    mamma

du glömde frukost på sängen. Håll i kvasten hårt imorgon. Glad Påsk till er bägge och VÄLKOMNA alla tre.Vi åker i morgon em och kommer hem på lördag kväll. P&K//mamma

2009-04-08 ♥ 11:42:36
    Frida

Kommer du? Kram

2009-04-08 ♥ 13:02:10 URL: http://frosk-mittliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback