då kan man andas ut då..

image474


jag brukar inbilla mig själv att tänker man en tanke, typ "tänk om hissen fastnar
mellan två våningar nu när ja åker.. " så kan de inte hända. för tänker, eller säger
man de så vore de helt sjukt om de ju faktiskt hände. tänker jag.
eller om "en sak" händer en gång, hur troligt är de då att de händer igen.
tanken/händelsen är typ förbrukad, om man kan säga så..?

varje gång jag ska flyga tänker ja på olyckor, förseningar eller att bagaget försvinner.
alltid allt de värsta. för då blir de inte så.

så nu kan ja andas ut. för inte kan de väl ske två flygolyckor inom
loppet av bara några veckor..?

Kommentarer
    caroline

fan vilken härlig atrikel..inte! vilken billig resa!! Ingenting ju!! Måste dit jag med. Måste! Jag vet inte när jag ska till åre igen...hoppas iaf på att jag får åka dit en gång till denna säsong. puss!

2008-01-18 ♥ 19:59:34 URL: http://celandine.blogg.se/
    Spaces

Very informative and enlightening website

2010-10-01 ♥ 10:51:32 URL: http://miodiolive.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback