Baby, I'm In Love.

jag är emmas hemmafru. eller så är jag kanske en gammal söt pensionär..

jag har nu varit arbetslös i två och en halv dag. ingen panik ingen panik. de är såååå skönt!
man kan städa där man redan städat, diska lite, pyssla lite, gå en promenad. småäta småtäa småäta.
kanske ringa och prata med en vän. this is lovely!

igår gick jag ut med paraply och postade två brev. sen bjöd jag enrico på fika.  det var "dagens-uppgift".
idag ska jag.. eeeh.. dammsuga bakom soffan och... diska.. så får de bli.

Kommentarer
    emeli

babe...du e så söt. å du verkar ha det ganska gott måste ja säga.
men längre en än vecka kan nog bli kämpigt att bara gå hemma...:) håll lite utkik efter jobb åt mig me;)
ses snart. pusss

2008-04-04 ♥ 13:07:06

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback