give me a break!

jag hatar att vakna medan det fortfarande är morgon!
allt innan klockan 9-10 är helt hysteriskt tidigt egentligen..
(och jag är mitt jobb evigt tacksam att ja inte börjar samma tider som exempelvis
mina lägenhetsdudes.. de hinner knappt gå och lägga sig innan de ska upp!)
men imorse blev de så där äckligt tidigt även för mig..

en telefon som ringer 06.26. (tusen tack johan, de va en fin liten felringning..)
my-sms strax innan 7 och sen besök av my strax efter 7..
vilket betyder att jag idag varit vaken sedan ungefär halv 7..
det betyder också att jag är äckligt trött och kommer vara på dåligt humör
strörre delen av dagen. de värsta är att fast jag vet om de kan ja inte göra något åt det..
för när ja går upp tidigt, då gör de ont i hela kroppen.
och ingen människa ska behöva vara glad när de har ont i kroppen!


Kommentarer
    bodil

ät några gelehallon under dagen så kanske du blir på bättre humör.

2007-09-27 ♥ 10:52:03 URL: http://bodil.blogg.se
    rocknrollstar

Det är aldrig roligt att vakna tidigt.
THihi, stora muskler? Det har jag ju inte:P Men alla säger att man ska till ett bemanningsföretag, så löser det sig. funkar det verkligen så lätt? Boende, hmm. det är dyrt har jag märkt.

2007-09-27 ♥ 16:00:14 URL: http://rocknrollstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback