en riktig städardag..!

idag är jag ledig från jobbet..
(och även om jag var väl medveten om de flög jag upp som ett skott i morse när anders smög in och väckte mig.. men han behövde bara plåster efter en olycka i köket, och jag trodde att jag försovit mig.. man kan ju bli lite virrig när man är nyvaken..)

men, va gör man då när man är ledig sisådär mitt i veckan och alla andra är på jobb..? när ja är ensam hemma och rastlös brukar jag städa, och så blev de även idag.. vaktmästar-junior har varit här och hämtar vår gamla tvättmaskin vilket resulterade i att ja blev tvungen att fixa lite jag me..
så nu är toaletten renare än den någonsin varit.. bättre går de inte att få de.

jag funderar stark på att sätta upp en skyllt att den bara får användas i nödfall.. så att den håller sig så där ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback