detta va inte igår..

 det där med tjejsnacksfrågor har varit lite på vänt senaste veckorna.. kanske i sisådär jätte många.. men men.

Vecka 36
I bakgrunden

  • Vad har du för startsida när du öppnar Internet, och varför just den? på min dator hemma i sverige har jag google.. ja googlar på allt och inget.. jätte bra tidsfördriv..
     
  • Vad har du för skrivbordsbakgrund i din dator, och varför just den? jag minns inte.. men något foto jag tagit.. byter ganska ofta efter humör och tyckte..
  • Vad har du för bakgrundsbild i din mobil, varför just den? Om du inte har sån mobil, vad skulle du vilja ha, varför? Jag har en bild från jens lekmans konsert på roskilde i år.. för att d eär så fina färger i den bilden
  • Vad ser du om du tittar ut genom närmaste fönster?  en vägg och några fönster.. vår utsikt här i oslo är inte speciellt flott.. de är knapps man vågar kalla det utsikt förresten..
  • Vad hör du för ljud i bakgrunden? Jon som koncentrerar sig.. och lite ljud efter en penna..

Kommentarer
    Vegardjessica

I really enjoyed my visit. A great site

2010-12-07 ♥ 14:34:09 URL: http://vegardjessica.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback