tell the truth

Carro utmanar mig att säga 7 sanningar om mig själv.


-          jag gråter för allt och inget

-          jag har suttit i polisförhör

-          jag är sexuellt frustrerad

-          jag är en helt okej bilförare. men kör in i saker lite då och då

-          jag va för några år sedan så korkad att ja inte trodde mamma skulle märka
           när ja snodde sprit hemma eller  gjorde andra saker man inte fick

-          jag har sagt "jag älskar dig" utan att mena de

-          jag bröt ihop en gång i vintras och trodde att ja aldrig mer skulle stå upp




Reglerna jag bara orkar följa halvvägs.. do it if you want to..
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.


Kommentarer
    caroline

kul att du gjorde utmaningen! ;D

2007-10-31 ♥ 23:04:36 URL: http://celandine.blogg.se/
    Remiuna

Enjoy your website very much. Good job!

2009-06-22 ♥ 08:03:42 URL: http://remiuna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback