ett dygn i göteborg.

image455
vaknar på lördag morgon.. kan inte röra mig.. sitter fast..
emma har tryckt upp mig mot väggen och jag tar mig knappt därifrån.. skrattattack..

tar oss efter mycke om och men till bussen.. fortfarande fulla..
anländer till göteborg.. tar några timmar på stan där vi möter både åre/kalmar/oslo/div. folk..
vidare hem till fia.. dricker en hel del öl och tar oss vidare till secondhands premiären..

kvällens händelseförlopp är ganska suddigt.. men åh så kul vi hade..
skrattade,dansade,somnade på spårvagnen,tappade plånboken,åkte hela vägen
ner till stan igen för att träffa putte men han va för full och hade gått hem,skrattade lite till,
somnade tillslut på fia´s matta där jag och födelsedags-fia delade på endast en kudde,
vaknar av att den underbaraste göteborgaren ever ringer och meddelat att han hittat
min plånbok, allt finns kvar.. + 20kr för att han åkt en resa på vårt 100kort..

bakfulla/fulla(?) satte vi oss på bussen och åkte hem.


Kommentarer
    caroline

haha, vilken tripp!

2007-10-31 ♥ 23:04:09 URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback