glömskan

igår blev jag sjukligt sugen på glass efter jobbet.. så ja köpte ett paket pinnglass och en låda vanlig..
när ja kom hem hade ja fått filmer med posten, vilket va kul.. sen kom ja på att jag skulle tvätta och
började sortera tvätt.. sen kom ja på att ja skulle skicka iväg ett mail.. sen kom ja på att jag va sugen
på glass.. men då va de försent.. för då a all glass helt smällt och äcklig och ja blev arg och slängde
den i golvet.. vilket bara resulterade i att ja blev lite ledsen och irriterad också eftersom ja då fick
ställa mig och städa..
jag borde verkligen lära mig kontrollera mitt humör när det går illa..

Kommentarer
    Polainoqa

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2008-02-10 ♥ 12:20:47 URL: http://polainoqa.blog.ca
    Abdulhelene

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2008-11-05 ♥ 12:25:26 URL: http://abdulhelene.20six.nl

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback