Don't you see she's not a mystery

Josephine is not your kind
She believes in ravers with dimes
You tried hard to see her eyes
But they're made for others



idag skulle man nästan kunna säga att ja har tränat lite..
jesper per och simon skulle springa till undersåker fram och tillbaka..
deras runda låg på 26km ungefär..
och ja tog och cyklade me en bit.. och hjälp va jobbigt ja tyckte de va..
trodde ja skulle svimma där ett tag.. och då va min runda bara på 12km..
man skulle kunna säga att ja har dålig kondition.. men de får man väl
när man inte tränat sedan tvåan på gymnasiet..?



Sen blev de gomiddag hos pappa med amanda och alexandra..
de är charmtroll de..!



Kommentarer
    lotta

haha, ja! det verkar vara något man lär sig i åre. fast jag tror att vi är naturbegåvningar. fan. nu kom min lillebror hem och jag skulle gjort pannkakor för en kvart sen. måste sticka

2007-05-27 ♥ 16:20:30 URL: http://lottch.blogg.se
    caroline

12km, bra jobbat bruden :) jag skulle nog ligga på bår efter den rundan! Såg att pengarna hade kommit in på kontot...tack! :D ha d!

2007-05-27 ♥ 16:28:13 URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback