tottebo och svaaaaaart!

image220tänk dig en krogkväll.. folk som dansar, som pratar, flirtar och dricker öl.. allt är tipptopp.. bla bla bla.. och så POFF.. bäcksvart.. hela tottebo (eller nej förresten, ja tycker mig se att de är typ hela åre..) är svart.. strömavbrott... SÅÅÅÅÅÅÅ mysigt.. har du varit på krogen när de varit strömavbrott någongång.. när de i baren iställt för att bära ut öl till borden bär ut tända ljus? musiken (som VA bra men som mest bara va bakgrundsmusik för mig ikväll) dör och alla måste istället vända sig och ge personen vid sin sida lite uppmärksamhet för att de inte ska bli så där pinsamt tyst.. folk börjar snick snacka om allt och inget alls, myyyysigt!
ja diggar strömavbrott på krogen, mer mys åt folket!!!


(och jaaaaa, jag ska sluuuuta skicka sms till människor som ALDRIG har på sin telefon ändå..
va får man ut av de egentligen? mest att man blir vrång och irriterad och sur på någon som inte ens vet de.. butter!)

Kommentarer
    Moa

Strömavbrottet igår var bland det konstigaste jag har varit med om, vad hände, egentligen? =) Kul att du hade trevligt, var på peter och monika idag och skulle hälsa på, men det sket ju du i för du var inte där.. puss

2007-03-16 ♥ 14:35:18

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback