tjejsnack v.25

Jag är mitt uppe i mitt flyttstädande och då ramlar veckans frågor in, om boende..
passande..

Ditt boende

·Hur bor du? [lägenhet, hus, studentkorridor etc] Vilken våning & vilken storlek? Med vem? [djur, människor etc.] I en vecka till bor jag på glasberget. lägenhet, 4:de våningen, 2:a, 60 kvm.
själv för tillfället med har bott med Per i två år.

·Hur många ggr i ditt liv har du flyttat? Av vilken anledning? Om ej, skulle du vilja flytta? Varför/varför inte?
5 (?) ungefär skulle jag tro.. olika lägenheter runt om i åre med mamma när jag var liten. sen blev det villa.. strax innan jag fyllde 16 flyttade jag in till östersund där ja pluggade i tre år. sen tillbaka till Åre, och nu går nästa tripp till Oslo nästa tisdag..
·Hur gammal var du när du flyttade hemifrån? / När tror du att du kommer att flytta hemifrån?
15 år.. my goooooood.. bara barnet ju..
·Var du än bor, har du någon kontakt med grannarna? På vilket sätt? Varför/varför inte?
ett "hej" i hissen kanske.. och sen har ja ju de underbara grannarna Simba och Anton också.. där utbyts de några fler ord.. typ -betala internet för i helvete annar drar jag ur sladden din lilla slusk.. !
·Vad har du av följande: [Badkar/dusch], [balkong/altan/uteplats/trädgård], [kök/kokvrå/annat], [antal toaletter?] badkar,balkong,kök,en toalett..


Kommentarer
    caroline

heeeeeeej :D jorå man glider på här!! själv då? kul å flytta?? :) Ja vet, man märker inte hur mkt grejer man har förrän man ska packa ner skiten, vi kom väl upp till en 13-14 bananlåder när vi tömde lyan i åre, och då var det endast personliga grejer, hhaha!! Vad ska du göra i oslo då? jobba? supa? leva livet? ;P kraaam

2007-06-19 ♥ 19:49:02 URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback