jag gillar midsommar.

jag gillar midsommar.. innan i fredags visste jag inte riktigt vad de hela handlade om. men nu vet jag att det är jätte kul.. verkligen!

jag och moa gjorde blomkransar. de blev så fina att en norsk tant stoppade oss inne på konsum och ville knäppa kort.. jag tycker folk som tar kort på folk de inte känner är knäppa. jätte kul när man sitter där med vänner och släkt och bläddrar i sina album -"ja titta här va vi på semester i åre och tog kort på två helt okända småflickor på konsum".. verkligen jätte kul att se måste ju alla tänka då..

sen gjorde matte en midsommarstång. några pinnar med blommor fast tejpade med frystejp.. skit snyggt!

sill,potatis,nubbe,öl,fläskfilé,potatisgratäng,pangkakstårta.. GOTT!

mer öl..

tottebo..

hemfärd.. tog väl en sisådär 60 minuter att gå från huset och hem.. jag har aldrig i hela mitt liv skrattat så mycke som under den färden! vi busade. hamnade i diket med håkan h..



Kommentarer
    martin

tjaaaa!
hur ståre te inöver i åre? här på ladet e de fint vetu... såg dej i en tidning idag när du stod o posa på ditt jobb ;)
när drar du te norge?

2007-06-26 ♥ 22:17:47 URL: http://almost.blogg.se
    Jonahnelly

Great site! Lots of useful information!

2009-06-22 ♥ 11:03:50 URL: http://jonahnelly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback