tjejsnack

tjejsnack
Tjejsnacket vecka 1

Jul & nyår

· Vad fick du i julklapp? böcker, presentkort, broddar, blender, klocka, klippning mm..
· Bästa/sämsta julklappen du fick? bästa=jag är glad för allt.. hade inte önskat mig så mycke men fick ändå flera saker ja ville ha eller behöver.. sämsta=inget, möjligen kan ja tänka mig att jag inte har så jätte stor användning för två par broddar.. men men..
· Bästa/sämsta julklappen du gav bort?bästa=något som inte jag gav men som ja ändå är nöjd över och tycker är bra va en ny brevlåda till mamma&po som de fick av mormor (jag hade målat den åt henne) sämsta=farmors "spa kit" va inte så genomtänkt eller personligt.. men så blir de ibland..
· Hur firade du nyår? se inlägget nedan..
· Har du något nyårslöfte? absolut inte!

Kommentarer
    Steinarastri

Hello, This site is a brilliant idea!

2008-08-28 ♥ 10:34:42 URL: http://steinarastri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback