saker som borde göras..

jag har just precis insett att de finns ungefär 7miljoner saker som borde göras här hemma.. men som jag alltid och alltid bara skjuter upp till "en annan dag".. varför? vissa av sakerna är ju fakiskt roliga och något som jag vill göra.. men tar mig ändå aldrig tid.

  • som typ att sätta in korten som ja beställt i ramarna.. de är ju kul och så, men icke..
  • dammsuga, damma och torka över över allt.. kan ju faktiskt vara ganska kul ibland.. om man bara slipper gå igenom den stora,gigantiska och nästan alltid befintliga klädhögen brevid min säng..
  • disken, den alltid lika tråkiga disken, jag är allergisk mot disk, eller nej inte mot disk men mot att diska, jag verkligen hatar och avskyr att diska.. jag kan faktiskt inte komma på en sak som ja inte hellre gör än att diska..
  • torka fönstret ut mot balkongen som är fullt med cider efter en incident för några veckor sedan
  • rensa kylen
  • gå ut me allt tomglas
  • panta alla miljoner burkar
  • sy gardinerna till köket (observera att ja skrev de på att-göra-lista redan 8 november)
  • lägga in tv-kanalerna på rätt plats efter min "sladd-incident" (också sedan 8 nov)

puuuuh, ja blir trött bara av att tänka på de.. bäst att lägga mig i sängen.. de där va ju ändå inget ja kan börja med nu..



Kommentarer
    caroline

jepp, ensam här i lyan, niklas drog ju till USA igen. Jag e ledig imån, å på måndag börjar jag klockan 2. Dippan imån kanske? =P jag har ju inte hunnit dit än ju. Lite sugen....

2007-01-06 ♥ 17:08:56 URL: http://celandine.blogg.se
    Karin

ungefär sådär ser mina göralistor ut också:)

2007-01-06 ♥ 18:17:10 URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback