nattinatt..

ligger i sängen och ska sova.. blunda blunda blunda.. och de enda jag kan tänka på är
 -jag är inte ett dugg trött längre..!
varför blir de nästan ALLTID så för mig? de slår typ aldrig fel..! som nu.. kommer på att jag för en gångs skull ska försöka somna lite tidigare.. sova ut lite, de va ju så länge sedan.. nu lurades jag för de va typ igår.. men i alla fall.. de gåååår bara inte.. är pigg pigg och klarvaken!

så kommer alla dessa onödiga tankar som...
-ska ja gå upp lite tidigare imorgon och laga någon go lunch att ta me på jobbet eller ska ja bara ta någon färdig lunchlåda i frysen..?
-tvätta! ja just de ja måste tvätta.. kanske ska smyga ner och kolla om de är ledigt i tvättstugan imorgon kväll..
-ja borde läsa några sidor i den där boken ja lagt åt sidan för någon månad sedan eftersom ja tyckte den va så jobbig.. ännars kommer den ju aldrig ta slut..


blaha blaha.. blunda lite hårdare så somnar du nog!

Kommentarer
    caroline

sov gott! :D

2007-01-04 ♥ 00:34:12 URL: http://celandine.blogg.se
    Nicklasadina

love the web site lots of luck love to see more poems

2009-03-25 ♥ 10:47:00 URL: http://nicklasadina.20six.fr

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback