måndag

igår va jag, carro och tove på dippan en sväng.. satt här hemma först och snackade och lyssnade på musik.. lite sanning och konsekvens.. singstar.. och tjejsnack... =) treeeevligt.
ganska trevligt även på krogen också. sen blev de lite mer max-mat.. (igår åt jag bara skiiiit mat.. max frukost/lunch, hamburgare till middag och max igen på natten..haha..) sen gick jag och patte hem hit och snackade lite mer om allt och inget alls tills vi somnade..


idag har jag varit ute i backen och åkt skidor för första gången på säsongen. ingen höjadar-dag för de blåste en del men ändå kul.. skönt att komma ut.. och alltid lika kul att umgås med tove och emma.. =)


dock hade vi råkat ut för en liten incident när vi skulle hem. jag hade fått punktering på bilen. skit kul. neee!
tur att man har en mamma som lärt en byta däck säger jag bara!
super-duper-händiga-brudarna (med ljusa kläder som vi INTE ville skita ner..) stod där och meckade och vevade lite (så långt ifrån bilen som möjligt) och alla andra stirrade som satan..!
(dock va de inte någon som frågade om vi ville ha hjälp så de såg nog ut som om vi hade full kontroll på allt.. jojo, de är är något vi gör varje dag.. byta däck är min favvo-hobby..! absolut! )

nu ska jag sova!
gooonatt!


Kommentarer
    caroline

haha, en riktig stabil meckare! Bra där :D Fan, ja missar alltid max-målet jag, kanske blir en sådan inatt? Gött gött!!

2007-01-09 ♥ 12:34:27 URL: http://celandine.blogg.se
    Mattiashedvig

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2010-02-10 ♥ 13:39:40 URL: http://mattiashedvig.3steps.com

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback