tjejsnack

här kommer veckans frågor från tjejsnack

Alla hjärtans dag
· Vad har du för planer för Alla hjärtans dag?
jag ska jobba, gå på kicks och bli makad av någon från nouba och sen ha date med min älskade tove, och sen får kvällen avslutas med konsert, mando diao!
· Brukar du köpa presenter på Alla hjärtans dag, i så fall vad och till vilka?
nej, bara till mig själv i så fall..
· Hur ser din drömdate ut?
vet inte, men den infaller inte på alla hjärtans dag alla fall!
· Bästa Alla hjärtans dag minnet?
ja gillar inte alla hjärtans dag så de firas inte hos mig.. men de bästa måste nog vara när man fått geléhjärtan i present av mormor eller mamma.. godis är ju alltid gott vilken dag de än är..
· Vem skulle du vilja ge ett speciellt hjärta till i år? (Vem som helst som behöver extra kärlek)
själviskt nog mig själv! mer kärlek till folket..! NUUUUU!
men sen kan även alla mina vänner också få ett hjärta var..!

Kommentarer
    caroline

inga planer inför allahjärtans dag! ska jobba hela ddagen..sen ska jag väl dö i soffan eller nåt..! Ska hålla mej från paratjer tills sanna kommer. Så ihelg tar jag fram flaskan först..eller jag menar 3.5:orna..! ;)

2007-02-13 ♥ 00:11:36 URL: http://celandine.blogg.se
    karro

Hej gumman!
Nu har jag köpt dator. och startat en blogg!
love u

2007-02-13 ♥ 18:59:55 URL: http://www.aspholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback