onsdag

onsdag och äntligen ledig en soooolig dag! men de blir inge skidåkning alla fall.. de mesta är stängt och de blåser tydligen pisskallt överallt.. jag och emmelie ska hitta på något annat kul istället.. typ som att fika.. för fika DE är kul de.. och gott..

sen ska ja klippa mig, vet fortfarade inte hur.. vilket känns lite dumt, men de blir nog bra alla fall.. hoppas jag.. kommer säkert bara klippa lite och bli besviken..  återstår att se..

ikväll ska jag till patrik. honom gillar jag..

igår va vi ett gäng på bygget.. de va ganska kul.. inte så många andra kända ansiken där bortsett från vårat "gäng" men vi dasade och fnissade på.. jag hade även nån form av "ärliga-josefin" period och sa saker lite för rakt ut kanske.. men ja litar på karolin att  "ärlighet varar längst".. även om de inte gav mig något precis just då.. haha..

Kommentarer
    Jimmyaida

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2008-11-04 ♥ 11:44:39 URL: http://jimmyaida.20six.fr
    Jimmyaida

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2008-11-04 ♥ 11:45:39 URL: http://jimmyaida.20six.fr

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback