tiiiiiiiiiiick, taaaaaaaaaack, tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiick....

åh så tiden kan gå långsamt ibland!

jodå, jag är helt galet rastlös.. ibland är de skönt att vara själv. men inte idag.
jag är ingen bra vara-själv-människa.. verkligen absolut inte.. jag har redan varit själv allt för mycke!
men fia jobbar över, anders jobbar över, wille har åkt hem..
så här sitter jag själv. ja har försökt städa, men de är jag allt för stirrig för.. försökt läsa..
provade kolla film.. de gick bra, en stund.. sen började ja gå runt i lägenheten igen för att se att
jag verkligen va ensam och ingen råkat komma hem, typ när ja va på toaletten eller så..

oh my, kom hem nu då!

Kommentarer
    lotta

Ett tips är att ladda ned de mest hjärndödande serierna, typ Roswell eller Smallville, med lite söta huvudpersoner och ha ett seriemarathon.
Det är vad jag gör när jag ska plugga matte... :D
Men jo, jag menar det! Vi måste ju vara unika, det kan ju inte finnas så många fler som bor i Åre! Eller?

2007-08-25 ♥ 10:01:27 URL: http://lottch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback