söndag

idag är det söndag och ledig dag! skönt skönt skönt!
igår var vi bjudna på middag hos pappa och annelie, för-efterrätt och varmrätt..de är gött
med mycke (och god) mat!
sen blev det några öl och lugnt prat hos mackan me honom
jonte och per, och vidare in till tt´s.. en alldeles lagom kväll..

jag längtar efter min nya kamera, hoppas den hinner komma innan jag åker till oslo på
torsdag.. skulle va kul att kunna ta me den. fast de kommer nog kännas lite bittert
när det kommer för då ver jag ju att ja måste göra mig av med min andra kärlek..
eller måste och måste, men borde för att inte ligga alla dessa tusen "back"..



happy birthday to miranda!

21 år idag..

Kommentarer
    Anthonyleah

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2008-12-18 ♥ 20:36:02 URL: http://anthonyleah.3steps.com

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback