söndag

hela den här dagen känns fel och upp-och-ner.. har verkligen bara slappat och inte gjort något vettigt alls. (vilket iofs ju är hur skönt som hellst att "göra" ibland). gick upp vid 12, men ändå kände jag mig trött redan vid middagen vid 5-6.. (då trodde jag klockan var minst 9) och efter en film (som var slut vid 8) trodde jag de var läggdags.. tiden bara släpar sig fram idag.. lite som "dagen-före-julafton-light"..  

imorgon jobbar jag sista dagen på åre hemlöjd. känns konstigt/kul/och spännande..
kom och köpt någon fint av mig.. eller bara praaaaata lite..

Kommentarer
    caroline

migrän låter ej så härligt =/ Kryssningen ja, att ta sig på en sån rekommenderar jag starkt =) I vinter blir det konsum för min del...blää! för dej då?

2006-11-06 ♥ 14:30:57 URL: http://celandine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback