onsdag

128731-28ah, jag avskyr när ja inte tänker riktigt ända ut..! igår ikväll bestämde jag mig för att tvätta två maskiner.. men virrig som ja är glömde ja helt slå på den ena.. satte tvättmedel och allt, men tryckte aldrig på knappen.. så när ja en timma senare kommer ner och ska lägga in i torktumlaren höll jag nästa på att få ett slaganfall.. (var även ganska trött och smågrinig..) så då gör ja något ogenomtänkt IGEN.. klockan är halv 10 och här i huset stänger de av strömmen i tvättstugan klockan 10.. men varför inte slå på maskinen alla fall? de kanske är så att de inte slår av just idag..? men JO.. så när ja kommer ner lite senare igen har de bara gått halva programmet och stannat där.. vilket resulterade i att ja va tvungen att gå upp 7 imorse och sätta på den igen.. och sedan dess har ja inte kunnat somna om..

Kommentarer
    caroline

...haha..de där har smarta jag också varit med om, å SUR som en citron var jag! fan va gött med 3-rätters, inte varje dag man lyxar till me d inte, eller aldrig måste man väl säga! ses ikväll då =)

2006-11-22 ♥ 14:27:40 URL: http://celandine.blogg.se
    turbotrollet

Fin blogg du har!
Sedan har jag en fråga ang. de där muggarna jag just skrev om, var hittade du dem? =) Eller är de gamla?

2006-11-22 ♥ 23:21:01 URL: http://turbotrollet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback