onsdag

äntligen!
nu ska de lekas och läras.. de är ju så roligt med nya saker för man känner att man "utvecklas" hela tiden.. är inte den som är så duktig på att läsa manualer utan letar upp de ja vill ha själv.. så sent som i augusti hittade ja nya funktioner på min andra kamera som ja köpte förra hösten.. (någon som är intresserad av att köpa min kärlek konica minolta dimage a200.. hör av dig..)


i natt sov mamma hos mig, det var skönt.. ensamhet=ohyggligt

idag tror jag att jag lyssnat på vapnet - stuguvägen minst 8 gånger.. ja vet inte varför för de är inte någon favoritlåt men ibland bara fastnar ja och lyssnar på samma låt/skiva hela hela dagen för att sedan glömma bort den ett halvår..

åh, vad jag är fika sugen! någon som vill fika med mig!?!?


Kommentarer
    caroline

jaaa...helgen blev rejält lyckad:) önskar att ja skulle få kunna göra om allt igen! handlade en kappa, klänning, väska och lite smycken! inte så mkt...men nöjd och glad blev jag för d lilla iaf :) - fan va gött med en ny kamera och dessutom en sådär rejäl sak...kommer nog bli riktigt fina bilder med den! händer ihelgen?

2006-11-16 ♥ 13:49:57 URL: http://celandine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback