stackars stackars mig..

buhuu..! nu känner ja mig ännu mer förkyld än när jag vaknade i morse.. illa illa.. ont i halsen gör de också.. (eller så är de bara inbillning för att ja ska kunna tycka synd om mig själv..?)

emma kände sig också helt trött idag så de blev bara lite te/kaffe drickande och prat nån timma sen gick hon hem.. bestämde oss för att ses när vi båda va på lite piggare humör..
ja gillar verkligen inte förkylningar.. springa och snyta sig stup i kvarten som en annan snorunge..!

(undra om inte de här beror på mina och carolines alla vurpor i snödrivorna i söndags natt? hahaaaa..)

Kommentarer
    Moa

Yeah I know.. haha. Ja det kan vi ju kanske göra! Håller du på att bli sjuk? Hörs i morgon då, puss

2006-12-19 ♥ 22:54:27
    caroline

sjuk? =/ kände mej också lite krasslig igår, men jag tror d bara va bakisen som fortfarande satt i! Ska snart gå å jobba hela dagen lång....blä! Vi får ses nån kväll, om du inte e sjuk vill säga! krya krya!

2006-12-20 ♥ 09:58:55 URL: http://celandine.blogg.se
    Joopie

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2009-11-17 ♥ 08:42:15 URL: http://www.joopie.com

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback