söndag

igår va de full fart hela dagen. startade med jobb, vidare på middag, hem och byta om, förfest, fest och "efterfest"..  slutade i soffan på snöbollsfred och där sov ja sååååå skönt! hade dock förmodligen sovit ännu bättre om ja bara hade pallrat mig hem igår och kunnat sova ut hela dagen idag i min egen säng.. men de blev som de blev..  nu är jag hemma igen alla fall =)

vaknade till inatt (en av många gånger!) av att någon viskar hjälp!.. sen blir de tyst en stund och så kommer de igen.. hjälp.. hjälp, hjälp hjälp! jag sätter mig upp och bredvid mig står liza (som också sov där).. hon tittar förskräckt på mig och säger "oj förlåt, men jag har gått vilse.. vet du vart patrics rum ligger?" ja pekar på dörren brevid henne.. "jaha ojdå, va de så lätt".. hon va nog fortfarande lite full skulle jag tro.. de är inte långt mellan toaletten och sovrummet och ändå lyckades hon gå vilse.. =)

nej nu är de hög tid att göra lite nytta..
ikväll blir de dippan med caroline!

Kommentarer
    lotts

Jag trodde också jag skulle dö av chocken! Men jag tror det var värst för Louise som körde bilen, hon har haft så dåligt samvete att hon nästan dött stackarn, men det var ju inte hennes fel, så. :) Nja, min nacke kan inte röra på sig just nu så jag totaldissar dippan.. Boho! Men när jag kommer hem den 9 så får vi ta en röjarkväll den 10 på dippan :D
Fy vad obehagligt att vakna av att någon är i rummet, jag hade kissat på mig! Nu ska jag bada bastu och ta en lång skön dusch och sen så blir det notting hill och popcorn. mmm! passar på att njuta av min ensamhet och lugn tills rasmus kommer hem från kiruna imorn, då måste jag vara vänlig och umgås med folk nonstop i 25dagar. Hjälp! haha, hur ska detta gå! Aja, party for me och halka inte och slå er fördärvade! =)

2006-12-17 ♥ 19:38:13 URL: http://lottch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback