måndag

och så var helgen över.. efter tre kvällar med utgång och fest blev de en kväll hemma i soffan med film och goa vänner.. skööööönt. känner mig inte helt okej i kroppen idag. (dock bättre än va ja borde om jag räknar mängden sprit som dracks igår.. men men..) de har alla fall varit en bra helg, träffat många vänner och haft riktigt kul till och från..

imorgon ska jag, tove och olle in till östersund och shoppa lite julklappar.. den där härliga julstämningen har uteblivit i år. tråkigt.. (kanske beror på snöbrisen eller så..?) så jag har alla fall inte tagit tag i
klapp-köpen än.. men imorgon, då gäller de.. är nog sista chansen att ta mig till östersund mer innan jul skulle jag tro..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback