julklapps-shopping..

åkte in till östersund med tove och olle för att inhandla en del julklappar idag.. och de gick helt okej.. !nästan klar med alla nu.. klar förbättring från igår då ja bara hade två klara.. har suttit och packat in hela kvällen.. (åh så ja älskar paket! de går ju att pyssla och fixa så mycke..!)
sen blev det middag på panget med tove.. gött gött, de är ju så tråkigt att äta själv..

träffade på emma idag också utan för konsum, och de va länge länge länge sedan. hon har ju bara hållit till nere på gotland senaste tiden.. verkligen en underbar tjej och nu ska hon vara hemma i åre ett tag.. får verkligen hoppas vi hinner umgås en del den här gången.

fy va tråkigt de är när ingen kul ringer en på hela dagen.. jag älskar spontana samtal så ring ring ring!

känner att de inte finns så mycke mer att uppdatera med idag. är även ganska trött för en gång skull, vilket känns skönt eftersom jag ska jobba imorgon. (moa´s första dag på jobb imorgon också, lycka till!)


sovgott!



Kommentarer
    caroline

Jobbet går väl bra, inte d roligaste men..=/ själv? Under VM-veckorna ska vi har öppet till 22.00...fyfan säger jag bara! Hur blir d ihelg då? NÅn utgång..? Måste handla julklappar idag! Satan...jag e så dålig på d!

2006-12-14 ♥ 12:26:18 URL: http://celandine.blogg.se
    caroline

jobbar till halv nio imån, lördagen hela dagen till halv nio och på söndag börjar jag 8 på morgonen och slutar 2 :/ så söndagen hade passat bäst för mig efetrsom jag är ledig på måndag! Men hur ser d ut för dig då? Mkt jobb för dig med ihelegn? Vill ju gå ut! Sygen som fan :D

2006-12-14 ♥ 23:15:28 URL: http://celandine.blogg.se
    Moa

Hörru, varför uppdaterar du inte om du nu gillar att blogga så mycket..? =)

2006-12-15 ♥ 00:02:25

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback