bygget premiär!

ikväll är det bygget som gäller för hela slanten! (kanske även en lite slant för werséns om de bara blir lite mindre folk där..) ska bli sjukt kul att komma ut på bygget igen, de va ett bra tag sedan..
först lite förfest, kanske lite singstar (jag och moa har tjuvtränat idag och slagit personbästa på arvingarnas härliga eloise!)

igår kväll/natt var det "rymd-fest" uppe på bringen och ja lyckade tjäna ihop 140kr för att skjutsa upp några spritflaskor vid 1 snåret.. lätt värt de! men ja kan lova att ja höll på att smälla av när ja kommer in och alla sitter inlindade i folie och lysnar på konstiga ljud..! men vissa av "hattarna" va de riktigt hög klass på.. hahaaaaaaaaaaa. 

nej men "in i dimman" gott folk, får se om ja är pigg nog att skriva något imorgon =)

Kommentarer
    caroline

nu e jag hemma! :) Hur var bygget? missat nåt? säkert =/ Jag tänkte hålla mig nykter till jul, och om jag klarar det så blir jag riktigt stolt :D

2006-12-09 ♥ 12:27:06 URL: http://celandine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback